Hakkımızda
Vanity 2016 yılında; yurt içi ve yurt dışından gelen hastalarına Vanity sıcaklığı, güveni ve alanında uzman ekibi ile ulaşılabilir lüks seviyesindeki çözümlerini sunmak için Op Dr. Güray Yeşiladalı tarafından kuruldu.
Vizyon
Özel Çengelköy Vanity Cerrahi Tıp Merkezi olarak vizyonumuz, ‘Better You!’ ilkemiz doğrultusunda; sağlığına ve görünümüne önem veren kadınların, kendilerini daha iyi ve özgüvenli hissetmelerini sağlamaktır. Özel Çengelköy Vanity Cerrahi Tıp Merkezi, daha mutlu ve özgüvenli kadınların tüm toplumu ileriye taşıdığına inanmaktadır.
Misyon
Vanity sıcaklığı, güveni ve alanında uzman ekibi ile ulaşılabilir lüks seviyesinde sağlık çözümlerini, eşsiz deneyim ve üstün memnuniyet ile en fazla kadınla buluşturmayı misyon edinmiştir. Özel Çengelköy Vanity Cerrahi Tıp Merkezi, uzman plastik cerrahları ve deneyimli medikal ekibi ile hastalarının konfor ve memnuniyetini en üst seviyede tutmaktadır.
Kalite Politikamız
Özel Çengelköy Vanity Cerrahi Tıp Merkezi; The International Society of Plastic Surgery, American Society of Plastic Surgeons, Türk Tabipler Birliği, Türkiye Estetik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi Derneği gibi uluslararası ve yerel olmak üzere en itibarlı 8 tıbbi akreditasyon kurumunun güvencesi ile hastalarına; ihtiyaçları ve beklentileri doğrultusunda sağlık çözümleri sunmaktadır.
Müşteri beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi hedefleyen Vanity, yaptığı yatırımlar ve yeniliklerle ISO 9001 ve ISO 10002 belgelerini almıştır.
2023 yılında hizmet vermeye başlayan Özel Çengelköy Vanity Cerrahi Tıp Merkezi, modern sağlık hizmetlerini en yüksek standartlarda hastalarına sunmayı ilke edinmiştir. Özel olarak tasarlanmış odalarımızda, hastalarımızın rahatlığı ve bireysel ihtiyaçları titizlikle gözetilmekte olup, tedavi sürecinin huzurlu, güvenli ve konforlu geçmesi temel önceliğimizdir.
Sağlık hizmetlerinde kaliteyi sürekli iyileştirme anlayışıyla hasta memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı amaçlayan Vanity, 7 gün 24 saat boyunca sağlık hizmeti sunmaktadır. Ek olarak hastalarımız, ihtiyaç duydukları her an destek ekibimize ulaşarak gerekli bilgilere hızlı ve detaylı bir şekilde erişebilirler.
Hasta Memnuniyet Politikası
- Hastalarımızın her türlü öneri, şikâyet ve itirazlarını müşteri profili ayrımı yapılmaksızın her kanaldan (çağrı merkezi, e-posta, https://www.vanity.com.tr/ faks, dilekçe vb. ) rahatlıkla iletilebildiği, izlenebilir ve raporlanabilir bir sistemi,
- Hastanemize iletilen memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmeleri ve kontrolleri yapacağımızı
- Gelişime açık alanları tespit ederek verimliliği artıracağımızı,
- Hastalarımız ile olan ilişkilerimizde yasal mevzuatı dikkate alarak, şeffaf bir yaklaşımla müşteri memnuniyetsizliklerini çözeceğimizi, bu çalışmalar doğrultusunda gerekli tüm kaynakları sağlayacağımızı
- Hasta memnuniyeti odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ederek bu ilkeleri uygulayacağımızı, taahhüt etmekteyiz
